lauantai 10. elokuuta 2013

Third Adventure ● My Room

Torstaina roudasin kaikki maholliset tavarat yläkerran pienestä huoneesta autoon. Käytiin äipän kanssa ostamassa mulle lukio-kirjoja, ja sitten lähettiin ajelemaan kohti Savonlinnaa. Perillä piti sitten taas roudata kaikki maholliset bassot ja vahvistimet ja kajarit ja tuolit ja kirjalaatikot kolmanteen kerrokseen mummon kämppään. 
Perjantaina käytiin äitin ja mummin kanssa kaupungilla kiertelemässä kaikki maholliset kirpparit. Etittiin mulle jalkalamppua ja verhoja, ja verhot löyty. Käytiin myös syömässä ja juhlistamassa mummin synttäreitä. Ja sain myös pari uutta elokuvaa mun kokoelmaan. ♥ Sain kans eilen pankkikortin, woah! Tunnen itteni niin aikuiseks. Eilen äiti lähti takasin Vääksyyn ja mä jäin tänne. Hui. 
Tänään pyöräilin kulmakunnan kauneimmalla jopollani ympäri Savonlinnaa ja tunsin itteni ihan savonlinnalaiseks. Kävin ostamassa ihanat korkokengät kirpparilta ja oon iloinen. Oon myös iloinen, koska kävin Suomalaisessa Kirjakaupassa ja mukava myyjä-täti tilas mulle ihanan kirjan. Joten, noin kahden viikon päästä saan käsiini Stephen Chboskyn The Perks of Being a Wallflower -kirjan. ♥ Samaan kirjaan perustuva elokuva on yks mun lemppareista! :) 
Sain mun julisteet vihdoin seinälle ja tää huone alkaa jo tuntua omalta. Sais vaan kajarit vielä toimimaan. :(  
Nää kuvat nyt ei oo mitään erityisiä, koska kauheesti en oo kuvailemaan vielä kerenny, mutta on nää nyt kuitenkin jotain. 


Lord of the Rings -nörtteilyt jäi Vääksyyn. :(



Vanha huone! Eniten jää ikävä tuota ihanaa leveää sänkyä jota en saanut mukaan. :( ♥

McBaddington, Jakke Tee-Karhu ja Jasu ♥



Toista yötä uudessa huoneessa; iltapaa ja ihana Heath Ledger Casanovana ♥


Cassandra Claren City of Lost Souls ♥ (Mortal Instruments on ihana sarja!!!!)



RUMPUJEN PÄRINÄÄÄ!!! TADADAAA, WELCOME TO MY NEW ROOM! :) 

Nukkumis-alue! (Huomatkaa mun söpöt pöllö-verhot♥)

Muse-istumis-lueskelu-leffankattomis-nurkka! 

Julisteita on hyvä kiinnittää yksin. Varsinkin jos on tällänen alimittanen hobitti. Kaikki ihan vinossa. :( 

Pöytä-tietokoneistelu-meikkaus-alue :) 

Tärkeitä jutskia ♥

Meikit ja korut ja muut tilpehöörit. 


Vanhimmat ja rakkaimmat nallet! ♥

Yöpöytä, jonne päätyivät nyt myös leffat ja kirjat jotka ei mahtunu ylös hyllylle. 


Ja kunniapaikalla suurimmat aarteeni!!!! ♥♥♥



~ Tuittu

4 kommenttia:

  1. Yay, The Perks on upea kirja, ja voiei, sä olet nyt virallisesti muuttanut D: mä kirjotan sulle sen kirjeen aivan varmasti. :) ur blog made my day :3 T: Minttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Minttu! Ihanaa, your comment made my day c: !

      Poista
  2. Oijoi, olipas kiva lukea uuden elämänvaiheen alkuasi. Ihanaa ensi viikkoa <3

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää!! Ja eläydyin sun pyöräilyyn uudessa kotikaupungissa; muistan kun itekkin pyöräilin Taikkarin ekoina koulupäivinä, syksy tuoksui jo ja tunsi että jotain jännittävää on alkamassa...Onnea rakas-Tuittunen uuden elämänvaiheen alkuun! Ja soittele meille välillä! Pus <3
    T:Kassu&pojat :)

    VastaaPoista