torstai 8. elokuuta 2013

Second Adventure ● Moving

Oon muuttanut elämäni aikana kolmesti. Tampereelta Vääksyyn ja Vääksyssä kahdesti. Kun muutettiin Tampereelta tänne olin ehkä yks ja puol, joten se ei oo ikinä tuntunu miltään isolta muutokselta. Kivirinteelle muutosta ei oo jäänyt oikeen mitään mieleen. Myllytielle muuton muistan paremmin, mutta ei sekään ollut mikään niin iso muutos. Ja sillon koko perhe muutti mukana. Nyt matkaan lähteekin vaan basso ja iso kasa kirjoja siskon ja veljen sijaan.
Tää on isointa ja pelottavinta mitä oon koskaan elämässäni tehnyt. Ja samalla ehkä hienointa. Koko ajatus tuntuu ihan kauhistuttavalta; perhe, kaverit ja koko tuttu pieni Vääksy jää 200 kilometrin päähän, ja perillä odottaa täysin uusi huone, täysin uudet kaveri (toivottavasti) ja täysin uusi koulu.
Kaiken tän kauhun ja jännityksen seassa oon myös älyttömän ylpee ittestäni. En ois koskaan uskonut, että minä, pieni minä, uskaltaisin tehdä jotain näin radikaalia ja suurta. 













Kaikkia näitä, ja niin monia muitakin, tulee ihan kauhee ikävä! ♥

~ Tuittu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti