maanantai 21. lokakuuta 2013

Fifteenth Adventure • Estonia pt. 2

tänään rakastuin. pärnuun. 
miksi suomi on niin ruma? missä kaikki ihanat vanhat talot? miksi en asu täällä


09.58 mätin mozzarelloja lautaselleni. kerkesin siis aamupalalle, vaikka tiukkaa teki. ei mua oo tehty heräämään aamusin. löysin asiallisen kuvan. 


mulla oli aamupäivällä lämmin maavahakääre -hoito. oi taivaallisuus. siinä mun selän alle laitettiin sellanen mönjälaatta ja hymyilevä kulmakarvaton nainen kieto mun ympärille painavia kankaita. siinä mä sitten parikyt minuuttia toukkana careless whisperin tahtiin makoilin. kyllä rentoutti! 
tämän lisäksi kävin parturissa. nyt jälkeenpäin ajateltuna oisin voinu jättää sen välistä. hirmunen määrä hiuksia jäi sinne lattialle ja hirmunen potta jäi päähän seuraks. ehkä nyt yritän oppia elämään tän kanssa. ja onneksi pipot. <3 ja onneksi sonja. ;) 

ja juu tuossa kuvassa ne näyttää jopa ihan järkeviltä. todellisuus on hieman toinen. 

tän epäonnisen hiustenlähdön jälkeen äiti ja tähkä lähti uimaan ja johonki hoitoihin ja mä nukuin päiväunet. 
näin ihme unta jossa oltiin lähdössä kaupungille, mutta sitten mä nukahdin ja muut lähti ilman mua, olin tosi vihanen ja pistin koko hotellihuoneen palasiksi ja menin aulan lattialle syömään jäätelöä. 
herätessäni olin hetken hämmentynyt ja helpottunut kun äiti ilmotti että nyt lähetään kaupungille, enkä ollutkaan tuhonnut mitään. 
mentiin linja-autolla keskustaan ja heti ensimmäisenä löydettiin tähkän kanssa ruokapaikaksi hesburger. hyvä me kulturellit maailmanmatkaajat! tän jälkeen kierreltiin pärnun kauniita katuja, käytiin parissa ihanassa käsityö/lankakaupassa ja istuttiin täydellisessä kahvilassa (joka oli kai enemminkin kyllä jonkunlainen viinibaari?). 




































huh miten ruma hotelli meillä. ihan mukava kuitenkin. mahtavat uima-altaat.


päivä oli kaikin puolin kaunis. ilma oli ku morsian ja oli mukavaa. nyt hyvillä mielin huomista odottaen tutimaan. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti